Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Shinybox - Sierpień 2012

Na początku chcę przeprosić, ale ostatnio nie dodawałam postów :(
Ale dzisiaj przychodzę do was z paczką SHINYBOX !
Zapewne każdy z was już o niej słyszał, ale kto jeszcze nie wie o co chodzi to trochę wyjaśnie :)



Otóż tą paczkę dostałam całkowicie ZA DARMO.
Wystarczy się zarejestrować na stronie: http://shinybox.pl/?ref=43a273b i zapraszać znajomych :)
Aby otrzymać shinybox tych punktów musimy zebrać, TYLKO, AŻ 100 :)
+ za wypełnienie profilu otrzymujemy - 20 pkt
+ za zaproszenie jednej osoby, aby zarejestrowała się z twojego linku - 5 pkt
+ za zamieszczenie krótkiego filmu lub zdjęcie z twoim shinybox - 5 pkt
+ za ocenianie kosmetyków z paczek które dostałyście - za jeden produkt - 5pkt

Można również kupić jakieś okulary lub walizkę i za to też dostaniecie punkty :)

Ostatnio na tej stronie można również zamawiać pakiety shinybox co miesiąc , albo jedną paczkę za 49zł.
To co znalazło się w tym miesiącu to jak dla mnie - BARDZO SIĘ OPŁACA :)

A co znalazło się w mojej paczce?:


1.  BIODERMA  płyn micelarny Hydrabio H2O 20 ml. Przeznaczony do skóry odwodnionej, przywraca jej komfort i miękkość, eliminując przy tym uczucie ściągnięcia. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż. Nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry.
50 zł / 200 ml


2. EFEKTIMA Prime Skin krem na noc - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Innowacyjny preparat zawierający wyjątkową formułę składników aktywnych zabezpieczających skórę przed przedwczesnym starzeniem.
25 zł / 50 ml






3. ALVA Sanddorn krem do rąk 18 ml. Regeneruje wysuszoną i wymagającą nawilżenia skórę, przywracając jej elastyczność. Dłonie stają się gładkie, a paznokcie błyszczące. Naturalny i organiczny kosmetyk.
35 zł / 75 ml





4. Maybelline pomadka Hydra Extreme - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Intensywnie nawilża i odżywia usta. Nabłyszcza, nasyca kolorem, a także chroni przed ich wysuszeniem.
20 zł / 4 ml





5. Rimmel lakier do paznokci I Love Lasting Finish - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Lakier o wyjątkowej trwałości i połysku. Zawiera komponenty wzmacniające paznokcie i zapobiegające odpryskiwaniu lakieru.
9,90 / 8 ml


6. PREZENT w postaci zestawu 3 pełnowymiarowych kosmetyków marki WIBO

Maskara pogrubiająco-wydłużająca 8 ml,






 satynowy cień do powiek 6,4 g





oraz odżywka wygładzająca płytkę paznokcia 11 ml.
Zestaw: 36 zł




Baaardzo jestem zadowolona, tylko jeden kosmetyk mi nie pasuje, a jest to krem na noc Efektima :)
A wam, jak się podoba?

 ~~~~~~~~~~

Biorę udział w rozdaniu na stronie: http://naturalnaja.blogspot.com/2012/08/czas-na-letnie-rozdanie.html


7 komentarzy:

  1. Ja już tyle zbieram i nie mogę zebrać:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja coś nie mogę zebrać tych 100 punktów :P Ale Twoje shinybox jest świetne :) Najbardziej jestem ciekawa tego płynu micelarnego z Biodermy, mam nadzieję, że znajdzie się recenzja tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie zamartwia ta pomadka, ponieważ inni otrzymali puder bądź kredkę do oczy, czyli moje 2 ukochane produkty, ale jest dosyć fajna :) Oczywiście recenzja będzie :)

      Usuń
  3. No to z niecierpliwością czekam na ten post :)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc w tym miesiące niezbyt się postarali z pudełeczkiem. Kiedyś były niezłe i wartościowe kosmetyki, odkąd wprowadzili wysyłkę za punkty jakość się zepsuła.

    OdpowiedzUsuń
  5. chce takie pudełko a jak uzbierałaś tyle osób?

    zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń