Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Blogowe rewolucje

Witajcie kochane :)
Dzisiaj trochę pozmieniałam wygląd na blog :) Mam nadzieję, że się podoba.
Jak na razie żadna firma nie odezwała się w ramach współpracy.
Może po prostu mój blog został niedawno założony i nie ma tak wielu czytelników.
Mam nadzieję, że to się zmieni :)
Przygotowałam dla was 2 nowe recenzje , ale to jutro i za kilka dni, natomiast dzisiaj wieczorem pokaże wam kilka zakupów z tego tygodnia :)
A teraz zapraszam was na wirtualną kawę:


Buziaki :)

2 komentarze:

  1. widze ze bierzesz udzial w rozdaniach, dlatego zapraszam do mojego blogowego rozdania .. :) jesli chodzi o wspolprace to na kazdego przyjdzie pora. ja tez z nikim jeszcze nie wspolpracuje, bo nawet nie wiem jak mam zaczac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niestety mam tak samo, każda firma pyta o długość prowadzenia bloga - cóż, trzeba być wytrwałym. Co do wyglądu bloga, świetne zmiany;)

    OdpowiedzUsuń